На родна земя

Обърнал гръб на моята приказка, самолетът летеше устремен обратно към страната ми, или по-точно напред, към обогатеният ми с нов индийски привкус живот, защото връщане назад няма… Кацнах на родна земя в ден, който сякаш слънцето ме посрещаше приветливо с „Добре дошла“ и предлагаше малко топлина за пръстите на краката ми, които се подаваха от летните сандали, докато октомври вече бе извадил есенните палтенца и бутушки от гардеробите. Вдишах познатия въздух с усмивка, но във въздишката си усетих носталгия… В кратък миг прехвърлих на кадър всички прекрасни неща, които преживях и онези, които биха ми липсвали, след което си напомних „Тук и сега!“, и закрачих уверено напред към автобусната спирка.

Замислих се колко много нови неща ме очакват сега, когато чувам сърцето си по-силно от преди и знам към какво да се стремя в живота си. Искам да задържа усещането, което имах, докато бях на лекцията на Далай Лама. Добрината, която изпълваше цялата зала и сърцето ми, желанието да помогнеш, нуждата да си полезен. А за мен това е дори с една идея по-съкровено, защото работя с деца – малкият голям потенциал да посеем добрина.

Това, което не ви споделих е, че докато бях в Индия имах за цел да напиша детска книжка, за ползите от йога за деца. И… го направих! 🙂 Сега нека всички заедно с мен стиснат палци, тъй като скоро ще представя книжката си за одобрение пред издателство. А колкото повече насочена позитивна мисъл има, толкова по-голям е шансът за реализирането и. Повярвайте ми, изпитала съм го! Всъщност го изпитвах всеки ден, по време на моето мечтано пътешествие!

Искам да завърша с благодарност, защото нямаше да успея да замина без подкрепата на семейството си и детски спортен клуб Юначе, където преподавам йога за деца във Варна, и които вярват в идеите ми, и са готови да подадат ръка и помогнат безрезервно! Благодаря ви добри хора! Дано само добро ви се връща!

Изпитвам огромна нужда да благодаря и на всички онези, които ме съветваха, напътстваха, помагаха с приятел, на който да разчитам в Индия, или просто подкрепяха духом начинанието ми. Благодаря! Нека и вие изпитате толкова позитивни емоции като мен, СКОРО!

Бъдете добри и правете най-доброто, на което сте способни! Другото само ще се нареди.

About Elitsa Ivanova

Учител по детска йога, персонален йога и пилатес инструктор, медитативни практики
Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

2 Responses to На родна земя

  1. fresh cuts of life каза:

    Много зареждащо. Продължавай да споделяш с нас

    • Elitsa Ivanova каза:

      Благодаря fresh cuts of life! Сега пиша от време на време кратки напомнянки да се усмихваме, на новият си блог „ЕДНА УСМИВКА ДНЕВНО“. Силно се надявам, че идващата година ще ми подари още едно пътешествие до Индия и ще продължа творческата си работа, и тук 🙂

Вашият коментар